Huisstijl voor het Waterliniemuseum

Een liniebrede huisstijl

Huisstijl voor Waterliniemuseum Fort bij Vechten

Sinds 2015 is Utrecht een indrukwekkende recreatieve beleving rijker. Fort bij Vechten wordt getransformeerd tot groot en spannend Waterliniemuseum Fort bij Vechten. Volta ontwierp een samenhangende huisstijl die ook voldoende flexibiliteit biedt voor de toekomst..

Huisstijl ntr

Huisstijl én campagne concept

Design

Jan Paul de Vries, Rene Gast

Audio design

KH_music

 

 

 

 

Winner Red-dot Award

NTR

De NPS, Teleac en RVU fuseerden tot de NTR; de publieke omroep voor informatie, educatie en cultuur. De NTR realiseert een breed en divers programma-aanbod, met oog voor kwetsbare doelgroepen, genres en thema's die anders onderbelicht blijven. Dit komt terug in de slogan Speciaal voor iedereen.

De basishuisstijl werd succesvol geïmplementeerd, de website opgeleverd en de idents kunt u inmiddels waarschijnlijk dromen.

 

 

Huisstijl voor Lister

Energieke stijl

Huisstijl voor Lister

Lister helpt mensen met psychiatrische en/of verslavingsproblemen weer inhoud te geven aan hun leven. Met het nieuwe logo toont de organisatie meer dan voorheen het positieve gevoel van opbloeien, uitvliegen, kleur geven.

Opdrachtgever

Stichting Begeleid Wonen Utrecht, SBWU

Corporate identity

Look & feel voor Resor

Advocatenkantoor met stijl

Voor RESOR ontwierp Volta een nieuwe stijl. Up-to-date en klaar voor toepassing in alle uitingen. Zodat RESOR zich helder en open kan presenteren met een nieuw logo, sjablonen en website.

Huisstijl Beter Wonen Vechtal

Huisstijl bouwen

Nieuwe identiteit én mooi proces

Woningbouwcoöperatie Beter Wonen Vechtdal koos na een intensief voortraject voor Volta om haar nieuwe identiteit tot leven te wekken. Het was een mooi proces met een klant die goed weet wat hij wil en ons tegelijkertijd een grote mate van vrijheid en creativiteit gunde.

Opdrachtgever

Beter Wonen Vechtdal, Hardenberg

Identiteit voor de Rabo Duurzame Innovatieprijs / Herman Wijffels Innovatieprijs

And the winner is...

Identiteit voor de Rabo Duurzame Innovatieprijs

Rabobank beloont ondernemers die duurzaamheid en ondernemen hand in hand laten gaan. Dat doet zij middels de Rabo Duurzame Innovatieprijs (voorheen de Herman Wijffels Innovatieprijs). Kansrijke, innovatieve en duurzame plannen maken kans op € 20.000 en profiteren bovendien van het ondernemersnetwerk van de Rabobank. Volta ontwierp de campagnestijl, award, juryrapporten, motion visuals voor de prijsuitreiking en deed ook de regie tijdens de awardshow.

Opdrachtgever

Rabobank Nederland, Utrecht

Identity MAB Development

Impact

Identiteit MAB Development

MAB Development was een internationale vastgoedontwikkelaar en maakte deel uit van de Rabo Vastgoedgroep. Parels aan de kroon van MAB zijn projecten als ‘De Rotterdam’, Palais Quartier in Frankfurt, de Westergasfabriek en de transformatie van Oosterdokseiland in Amsterdam. Het idee van de cirkels komt van de positieve impact die de projecten hebben gehad om de omgeving. Als kringen in het water.

Opdrachtgever

MAB Development, Den Haag

Huisstijl voor filmproducent KeyFilm

Volta geeft KeyFilm vleugels

Huisstijl KeyFilm

‘We gaan films maken die er toe doen’ aldus de gelauwerde producenten Hanneke Niens en Hans de Wolf  bij de oprichting van KeyFilm. Centraal in hun benadering staat een nauwe samenwerking met schrijvers en regisseurs voor het ontwikkelen van intelligente, character-driven publieksfilms. U kent ze inmiddels van films als Ventoux, Beyond Sleep en Soof. Volta ontwierp de huisstijl, idents, de look & feel van de website en het artwork voor een serie korte films.

Ontwerp leader

Jan Paul de Vries

 

Realisatie ident

Shosho

Wereldhave

Corporate Identity

Een bescheiden vraag met groots vervolg

‘Zouden jullie ons kunnen helpen met het ontwerp van ons visitekaartje’? Dat was zo ongeveer de vraag aan Volta. Na een quickscan van de huisstijldragers bleek er eigenlijk meer behoefte te zijn aan een compleet nieuwe huisstijl. En die is er gekomen. Volta ontwierp een nieuwe identiteit en legde richtlijnen voor gebruik vast in een gebruiksvriendelijke huisstijlmanual.

Opdrachtgever

Wereldhave, Schiphol

>

TOP