Identiteit voor de Rabo Duurzame Innovatieprijs / Herman Wijffels Innovatieprijs

And the winner is...

Identiteit voor de Rabo Duurzame Innovatieprijs

Rabobank beloont ondernemers die duurzaamheid en ondernemen hand in hand laten gaan. Dat doet zij middels de Rabo Duurzame Innovatieprijs (voorheen de Herman Wijffels Innovatieprijs). Kansrijke, innovatieve en duurzame plannen maken kans op € 20.000 en profiteren bovendien van het ondernemersnetwerk van de Rabobank. Volta ontwierp de campagnestijl, award, juryrapporten, motion visuals voor de prijsuitreiking en deed ook de regie tijdens de awardshow.

Opdrachtgever

Rabobank Nederland, Utrecht

Beter Wonen Vechtdal en De Veste

Sleutelrol voor Thuistreffer

Woningcorporaties Beter Wonen Vechtdal en De Veste schakelden Volta in voor de lancering van hun gezamenlijk woonruimte-verdeelsysteem. We deden uitgebreid (doelgroep)onderzoek, bedachten de naam Thuistreffer en ontwikkelden een introductiecampagne op basis van een helder communicatieconcept. Een combinatie van twee opdrachtgevers is altijd spannend, maar dankzij strakke afspraken en een fijne samenwerking rolden er in no time onder meer een stijl, online platform, flyers, brieven, relatiegeschenkjes, mailings, ads en socials van de spreekwoordelijke pers.

Opdrachtgever

Beter Wonen Vechtdal en De Veste

Website moBius Consult

Alles staat erop

Wat is het toch altijd moeilijk voor een bedrijf om haar website beknopt en overzichtelijk te houden. Ook Ingenieursbureau moBius Consult, al meer dan 15 jaar opdrachtgever van Volta, had zóveel te vertellen dat er eigenlijk drie websites voor nodig waren. Volta waagde zich er enthousiast aan, samen met ontwerper Steven Oost en webbouwer Jeroen Smeets. Beknopt werd de website allerminst. Werkelijk álles staat er op. En toch is de site heel overzichtelijk en (belangrijk!) op elk niveau door moBius zelf bij te houden dankzij een superklantvriendelijk CMS.

Opdrachtgever

moBius Consult

>

TOP