Info

Tijdloze campagne

Amsterdam Museum

Welkom in de Gouden Eeuw. De tijd waarin de rijke klasse zich - tussen de lucratieve handel met Oost en West door - groepsgewijs liet portretteren door Rembrandt, Van der Helst, Backer en Pickenoy. Wie het rijkst was, kwam het best uit de verf. De Quote 500 avant la lettre! Vanuit die gedachte werd ons campagne-idee voor het Amsterdam Museum geboren. We plaatsten kopstukken uit de 17e eeuw op de covers van hedendaagse opiniebladen. Binnenkort in de Amsterdamse abri’s: Willem Pauw, ‘Man of the Year 1676’ op de cover vanTimeless Magazine.

Voedsel-zekerheid

Met haar strategie Banking for Food zet onze klant Rabobank zich samen met haar klanten in voor een enorme uitdaging: wereldwijde voedselzekerheid.

Lees meer >>

Chemie = overal

Imago campagne

Vraag lukraak een nederlander wat ‘ie vindt van chemie, en het antwoord zal hoogstwaarschijnlijk zijn; vervuilend, gevaarlijk, vies, stinkt...
Toch is er zonder chemie geen duurzame toekomst mogelijk.

Lees meer >>

Dag van de chemie

een dag vol ontdekkingen

Lees meer >>

Going to the chapel

Reünie campagne


Opdrachtgever BPD (voorheen Bouwfonds ontwikkeling) transformeert de komende jaren het landgoed van de voormalige psychiatrische instelling Sancta Maria (Noordwijk) tot parkachtig woongebied.

Lees meer >>

And the winner is...

Herman Wijffels Innovatieprijs

Rabobank beloont onder- nemers die duurzaamheid en ondernemen hand in hand laten gaan.

Lees meer >>

Boodschap aan de wereld

Oproep

Jongeren hebben vaak verbazingwekkend heldere ideeën en oplossingen over hoe het anders en beter kan met onze wereld.

Lees meer >>