Info

NTR

Identity

De huisstijl van de NTR heeft een Red Dot Award gewonnen in de categorie 'communication design'. De Red Dot Award geldt als de belangrijkste Europese prijs voor vormgeving en communicatie. Het NTR-logo met dubbele punt, en de toepassing ervan op televisie, internet en drukwerk, viel in Berlijn in de prijzen als een van de ruim 6.400 inzendingen uit 40 landen.

Lees meer >>

Liniebreed

Huisstijl

In het najaar van 2015 is Utrecht een indrukwekkende recreatieve beleving rijker. Fort bij Vechten wordt getransformeerd tot groot en spannend Waterliniemuseum Fort bij Vechten.

Lees meer >>

Nieuwe naam komt tot bloei

SBWU heeft niet alleen een nieuwe naam, maar ook een nieuwe huisstijl.

Lees meer >>

Actie Reactie

Identity Epidemiologie Program UU

Epidemiologie is een wetenschappelijke discipline waar steeds meer vraag naar is vanuit klinisch onderzoek, industrie, en beleidsvorming.



lees meer >>

Herkenbaar verbeteren

Branding

De woningbouwcoöperatie Beter Wonen Vechtdal koos na een intensief voortraject voor Volta om haar nieuwe identiteit tot leven te wekken.

Lees meer >>

World=U

Logo voor wereldverbeteraars

Jongeren die van de bank afkomen om met hun ideeën de wereld beter te maken - dat spreekt ons erg aan.

Lees meer >>

MAB Development

Opbouwend

MAB Development was een vastgoedontwikkelaar en maakte deel uit van de Rabo vastgoedgroep.

Lees meer >>

Bevleugelde huisstijl

Identity Emtio

Emtio is een compact, modern en onafhankelijk adviesbureau op het snijvlak van IT, recht en inkoop. Zij ondersteunen organisaties bij complexe ICT-inkoop en aanbestedingen. Volta ontwierp voor hen een logo en een correspondentieset.

Lees meer >>

Wonen a/h water

dorpsdeel

Identiteit voor een klassieke dorpskern die zich snel gaat ontwikkelen.

bekijk >>

“How to become a topdog”

Mag het ietsje meer zijn?

Corporate identity

Stel je voor: je denkt een nieuw ontwerpje van je visitekaartje nodig te hebben, blijk je meer geholpen met een totale rebranding!

> lees meer

Rabobank Private banking

Positioneren

Rabobank heeft haar positionering in de private banking markt aangescherpt. Met een duidelijke opvatting die het unieke van Rabobank in deze complexe markt duidelijk maakt. 

Lees meer >>

Keyfilm

identity

Corporate identity voor filmproductiebedrijf KeyFilm.

Lees meer >>

Taal en teken

huistijl

“Het intrigeert me hoe mensen omgaan met hun identiteit, hun waardenkader, gezag, leiderschap. Hoe ze de ongrijpbare aspecten van het bestaan tegemoet treden." — Aldus Willemien

Lees meer >>

'n één-tweetje

uitwerking corporate identity

Om zich beter te kunnen positioneren als internationale gebiedsontwikkelaar, veranderde Bouwfonds ontwikkeling haar naam per 1 januari 2015 in BPD. Volta werkte de eerste opzet van het communicatiebureau Ara (oorspronkelijke logo + illustratiestijl) uit tot een zeer complete corporate identity die staat als een huis.

Lees meer >>

You win some…

Pitch

Pitches. Altijd weer een precair onderwerp. Iedere keer weer een risicovolle onderneming met een onevenredig hoge tijdsbesteding. Met kleine details die een groot verschil kunnen maken En een uitkomst die altijd onzeker is.

Lees meer >>

Levend logo voor kunst- en cultuurclub

Dynamische huisstijl

Medewerkers van Rabo Vastgoedgroep zijn dagelijks omringd door kunst uit de toonaangevende bedrijfscollectie. De Vriendenclub Kunst & Cultuur nodigt hen uit kunst en cultuur nog intensiever te beleven.


Lees meer >>