Instituut Beeld & Geluid
Terug
Positionering
Identity
Pay-off
Campagne
Beeld & Geluid mag dan formeel een archief zijn maar is allesbehalve een stoffige verzamelplaats voor oude radio- en televisiefragmenten met bijhorende relikwieën. Het is een plek waar media in al z’n verschijningsvormen samenkomen. De wens voor een nieuwe visuele identiteit was daarmee ook een logisch besluit.
We zijn bij het ontwerp van de nieuwe huisstijl niet over één nacht ijs gegaan. Na een aantal intensieve sessies ontwikkelden we samen met Beeld & Geluid een helder positionerings document. Op dit fundament ontwierp Volta een nieuwe dynamische huisstijl.
Daarnaast ontwikkelden we een nieuwe instituut-brede payoff: ’Jouw leven in beeld en geluid’. De payoff sluit aan bij verschillende doelgroepen en waarden van Beeld & Geluid.
Campagne voor het Mediamuseum Beeld & Geluid
Beeld & Geluid opende onlangs de deuren van het nieuwe Mediamuseum. Media beïnvloeden ons en wij beïnvloeden media. Dat is waar het om draait in dit super interactieve museum. Volta maakte samen met MIX (marketing), GastProducties (video), Thijs Dikshoorn (motion) en KH Music (audio) een reeks campagnemiddelen waarin de relatie tussen mens en media centraal staat.
De middelenmix bevat onder meer dynamische outdoor uitingen, geanimeerde online banners en radio- en televisiecommercials.
Terug naar overzicht
Terug
Instituut Beeld & Geluid
Campagne voor het Mediamuseum Beeld & Geluid
Beeld & Geluid opende onlangs de deuren van het nieuwe Mediamuseum. Media beïnvloeden ons en wij beïnvloeden media. Dat is waar het om draait in dit super interactieve museum. Volta maakte samen met MIX (marketing), GastProducties (video), Thijs Dikshoorn (motion) en KH Music (audio) een reeks campagnemiddelen waarin de relatie tussen mens en media centraal staat.
De middelenmix bevat onder meer dynamische outdoor uitingen, geanimeerde online banners en radio- en televisiecommercials.