Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', zijn 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Die projecten kan je hier bekijken.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', waren 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', waren 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', zijn 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Die projecten kan je hier bekijken.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', waren 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', waren 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Een open deur
Laten we eerlijk zijn, een huis als logo voor een woningbouwcorporatie lijkt een open deur. Maar dat was precies wat helemaal klopte bij Beter Wonen Vechtdal; een open deur. Bij Beter Wonen was het ons snel duidelijk dat bewoners hier écht werden gezien en gehoord. Naast 'wonen', waren 'inclusie' en 'transparantie' dan ook de hoofdthema's in het ontwerp van het logo.
We hebben bij het ontwikkelen van deze identiteit ontdekt dat opdrachtgevers die met hart en ziel voor hun idealen gaan ook het beste uit Volta halen. We kunnen met trots terugkijken op een bijzondere samenwerking en even bijzondere projecten die we voor de bewoners en medewerkers hebben mogen ontwerpen.
Een open deur