(Bouwfonds Gebiedsontwikkeling)
Net zoals iedereen zijn garderobe na een paar seizoenen eens tegen het licht zal houden, kreeg ook gebiedsontwikkelaar BPD (voorheen Bouwfonds) het gevoel dat de huisstijl niet meer helemaal passend was. Hoog tijd voor een metamorfose zonder helemaal opnieuw te beginnen. Het resultaat van onze inspanningen is een zeer breed pakket aan middelen en formats waarmee zowel op corporate als op projectniveau een consistente merkbeleving wordt gecreëerd.
Grootse metamorfose









(Bouwfonds Gebiedsontwikkeling)








Net zoals iedereen zijn garderobe na een paar seizoenen eens tegen het licht zal houden, kreeg ook gebiedsontwikkelaar BPD (voorheen Bouwfonds) het gevoel dat de huisstijl niet meer helemaal passend was. Hoog tijd voor een metamorfose zonder helemaal opnieuw te beginnen. Het resultaat van onze inspanningen is een zeer breed pakket aan middelen en formats waarmee zowel op corporate als op projectniveau een consistente merkbeleving wordt gecreëerd.
Grootse metamorfose