Fijn dat je er bent!

We gebruiken functionele-, tracking- en analytische cookies om onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en jouw gebruikservaring te optimaliseren. Door op ‘Akkoord’ te klikken krijg je de beste ervaring en accepteer je het gebruik van deze cookies.

Identiteit voor BPD
(Bouwfonds Gebiedsontwikkeling)

Net zoals iedereen zijn garderobe na een paar seizoenen eens tegen het licht zal houden, kreeg ook gebiedsontwikkelaar BPD (voorheen Bouwfonds) het gevoel dat de huisstijl niet meer helemaal passend was. Hoog tijd voor een metamorfose zonder helemaal opnieuw te beginnen. Het resultaat van onze inspanningen is een zeer breed pakket aan middelen en formats waarmee zowel op corporate als op projectniveau een consistente merkbeleving wordt gecreëerd.

Grootse metamorfose

Identiteit voor BPD
(Bouwfonds Gebiedsontwikkeling)

Net zoals iedereen zijn garderobe na een paar seizoenen eens tegen het licht zal houden, kreeg ook gebiedsontwikkelaar BPD (voorheen Bouwfonds) het gevoel dat de huisstijl niet meer helemaal passend was. Hoog tijd voor een metamorfose zonder helemaal opnieuw te beginnen. Het resultaat van onze inspanningen is een zeer breed pakket aan middelen en formats waarmee zowel op corporate als op projectniveau een consistente merkbeleving wordt gecreëerd.

Grootse metamorfose