BPD | Bouwfonds Gebiedsontwikkeling
Terug
Corporate identity
Stand design
Campagne
Online magazine
Richtlijnen verkoopmiddelen
Presentaties en publicaties
De huisstijl van BPD heeft door de jaren heen verschillende grote en kleine veranderingen ondergaan.
Voor de huisstijl zoals die nu door ons
is gemaakt ontwikkelde Volta tal van middelen, templates, huisstijlrichtlijnen, substijlen voor evenementen en instructiefilmpjes.
Al deze elementen komen samen op
de Brandportal van BPD; dé online omgeving waar alles te vinden is over
de huisstijl, communicatiemiddelen,
beeld- en videomateriaal en projecten. Volta verzorgde de structuur, styling en inrichting van de Brandportal.
BPD neemt de implementatie van haar organisatiestrategie Groei21 heel serieus.
Wij hielpen hen bij het informeren en enthousiasmeren van alle medewerkers,
met een logo, heldere presentaties,
een handzaam naslagwerkje en een
interactief magazine.
Terug naar overzicht
Terug
BPD | Bouwfonds Gebiedsontwikkeling